Traim intr-o lume aflata in profunda transformare digitala.

La Hauler, am inteles ca viitorul inseamna relocari automatizate. Stim ca si in industria de mutari, companiile care adopta de timpuriu o mentalitate de tipul „automatizare in primul rand” isi vor servi mai bine clientii.

Cu angajati tineri si experienta atat in mutari si logistica, cat si in vanzari, marketing si programare, echipa Hauler inoveaza continuu. Cand alegi sa te muti cu noi, indiferent ca e vorba de mutare locuinta sau mutare firma, prima intrebare pe care ne-o punem este „Cum putem executa aceasta sarcina mai rapid si mai eficient?”
Obiectivul nostru este se oferim in curand relocari automatizate pentru persoane fizice sau companii. Aceasta inseamna rentabilitate crescuta pentru clientii nostri. Atunci cand cat mai multe actiuni repetitive pot fi executate automat, companiile pot economisi resurse interne, isi pot debloca potentialul lor maxim si isi vor domina concurenta.

Relocari automatizate app

Relocari automatizate inseamna ca pentru a imbunatati eficienta si eficacitatea muncii noastre, ne cream propriiile instrumente de lucru.

Hauler este prima firma de mutari din Romania care iti pune la dispozitie un instrument digital de monitorizare a mutarii tale in alta parte!

Aplicatia Hauler Pro®

Hauler Pro® este o aplicatie web de task management care permite administrarea si monitorizarea procesului de relocare.

Conceputa initial pentru companii si institutii, aplicatia este acum disponibila in mod gratuit si pentru mutarile de locuinte. Hauler Pro este primul pas catre relocari automatizate. Iata care sunt beneficiile pentru clientii Hauler care o folosesc:

hauler-pro-aplicatie-de-monitorizare-mutari Relocari automatizate

Ai un instrument pentru intreaga echipa/familie

Aplicatia Hauler Pro are o interfata intuitiva. Curba de invatare redusa incurajeaza adoptia de catre intreaga ta echipa sau familie. App-ul permite si mod de lucru offline. Relocari automatizate inseamna ca in curand vei putea folosi aplicatia ca mediu colaborativ. Astfel, managerul de proiect sau persoana desemnata din partea clientului va putea comenta pe taskuri, importa resurse umane si da acces la proiect, sau asigna notificari.

Ai toate documentele asociate mutarii intr-un singur loc

Nu lasa emailurile necitite, facturile neplatite sau contractele stufoase sa iti complice viata. Cu app-ul Hauler vezi si descarci documentele tale de pe orice terminal desktop sau mobil conectat la internet. Toate se regasesc in contul tau de client: evaluarile gratuite, cotatiile, facturile proforma, facturile finale si contractul de prestari servicii. Relocari automatizate inseamna ca ai toate actele tale in ordine si la zi, cu doar cateva clickuri.

Primesti alerte text si e-mail automate

Cand optezi pentru relocari automatizate poti selecta sa primesti notificari pe e-mail sau prin SMS la demararea si/sau la finalizarea unei actiuni de relocare efectuate de Hauler. In viitor vom oferi integrare cu Google Calendar si posibilitatea de a primi confirmari de plata pe e-mail/SMS.

Economisesti timp

Hauler ofera deja posibilitatea de a efectua evaluarea initiala si estimarea de cost in mediul virtual, prin aplicatii populare ca Whatsapp. Suntem prima firma de mutari care iti protejeaza siguranta si iti economiseste timp pretios, prin acest serviciu gratuit. Evaluarile virtuale iti economisesc si bani si timp. Le poti programa oricand iti este convenabil, in weekend, seara, 24/7. In curand vom oferi evaluari virtuale direct din aplicatia Hauler Pro. Asfel vei putea obtine o estimare de pret extrem de rapid, la orice ora, cu doar cateva clickuri. Aplicatia de relocari automatizate te va ghida sa introduce o serie de date cum ar fi numarul de camere, etajul etc Daca nu ai informatii precise privind suprafata spatiului, aplicatia te va ajuta sa determine gabaritul aproximativ. In final vei incarca o serie de poze, conform indicatiilor automate din aplicatie si vei afla cat te costa mutarea.

Automatizezi sarcini repetitive si mutarea ta devine o experienta incantatoare

Pentru a ne asigura ca nu se pierde nimic pe drum si ca obiectele care trebuie sa fie impreuna raman mereu impreuna, Hauler foloseste etichetarea inteligenta, cu cod de bare. Cu aplicatia Hauler Pro vom putea sa automatizam aceasta etapa importanta. Vei primi etichetele in contul tau de client si le vei putea scana cu telefonul, pentru a verifica oricand inventarul.

Managementul eficient al actiunilor de relocare

Deja poti cauta in toate actiunile de relocare dupa orice tip de date, cum ar fi o adresa de e-mail, prin login in contul tau de client. In urmatoarea versiune a aplicatiei Hauler Pro vei putea crea o actiune de relocare noua, gestiona si urmari actiunile curente – totul intr-un singur tablou de bord consolidat.

Relocari automatizate prin servicii integrate

Misiunea noastra e sau mutam in siguranta tot ce-i al tau, oriunde vrei. Am creat un sistem inovativ de servicii de mutare complete, integrate, pentru ne servi mai bine clientii. Stim ca fiecare mutare nationala sau internationala e o provocare unica si dorim sa iti preluam grijile, pentru a-ti permite sa te concentrezi pe afacerile tale si pe crearea de valoare chiar si in timp de ce te mutam.
Descopera serviciile integrate Hauler aici si spune-ne in comentarii: ce alte servicii ti-ar fi utile atunci cand te muti?