Chiar daca nu iti mai strange mana la inceput si la final de contract, agentul tau Hauler este la fel de integru si responsabil pentru ca experienta ta de relocare sa fie un succes.
Suntem inca departe de a intelege amplitudinea pandemiei COVID-19. Este limpede ca acest coronavirus ne va schimba radical comportamentul in societate. Dar orice relocare se bazeaza pe incredere si relatii personale. Pentru Hauler, aceasta inseamna timp petrecut fata in fata cu clientii nostri. Este dificil sa anulam sau sa reducem la minim acest interval. Stim ca pentru persoanele fizice si companiile care solicita transport de mobila sau mutarea la alta destinatie, aceasta nu e doar o tranzactie. Este si unul dintre cele mai importante evenimente. Iar pentru personalul nostru care executa relocarea, orice contract incheiat inseamna asumarea responsabilitatii. Promisiunea Hauler este ca bunurile preluate ajung acolo unde trebuie. Intotdeauna in stare intacta. Intotdeauna la timp.

Noul normal
Pe fondul incertitudinii generate de pandemie, dorim sa stii ca ramanem o constanta. Chiar daca nu iti mai strange mana la inceput si la final de contract, agentul tau Hauler este la fel de integru si responsabil. Experienta ta de relocare cu Hauler va fi cu siguranta un succes.
Ne-am angajat sa luam toate masurile pentru a atenua raspandirea COVID-19 peste tot unde ne desfasuram activitatea. Am implementat protocoale stricte pentru dezinfectarea si gestionarea accesului la depozitele si utilajele noastre. Ne-am instruit personalul pentru a mentine standardele de curatenie in cladirile si spatiile unde operam. Mai mult, oamenii nostri folosesc cu succes tehnologia. Ne angajam de la distanta cu clientii, efectuam evaluari virtuale si chiar gestionam si completam online anumite etape din relocare.
Masuri pentru relocari in siguranta in timpul pandemiei COVID-19

Dezinfectam inainte si dupa mutare
Igienizam toate vehiculele de transport si echipamentele noastre inainte si dupa fiecare actiune de relocare, cu produse de curatare certificate impotriva coronavirusurilor.

Am mutat unele servicii in mediul virtual
Facem evaluarea de cost prin WhatsApp, emitem procesele vorbale si facturile pe email.

Folosim masca si minimizam contactul
Evitarea contactului intre persoane este un pas important in prevenirea raspandirii COVID-19. Recomandam clientilor ca atunci cand e posibil sa intampine lucratorii Hauler in aer liber, respectand distanta recomandata de 2 metri.

Acceptam plati online sau card contactless
Momentan putem acceptam exclusiv plati online sau cu card de tip contactless. Pentru alte formule de plata te rugam sa ne contactezi.
Epidemia COVID-19 ne impune flexibilitate sporita
La fel ca si alte firme de mutari, Hauler respecta indicatiile DSP, ale institutiilor de prevenire si combatere a bolilor infectioase si pe cele ale Organizatiei Mondiale a Sanatatii. Monitorizam si implementam indrumarile curente privind igiena si distantarea sociala. Ne ajustam procedurile continuu. Protejand sanatatea agentilor nostri, protejam bunastarea clientilor si a comunitatilor unde lucram.
Pe fondul incertitudinii generate de pandemie, dorim sa stii ca Hauler ramane o constanta.
Asadar, suntem aici cand ai nevoie de noi. Lucram pentru a naviga criza COVID-19 impreuna. Sustinem toti agentii si clientii nostri in acest timp fara precedent. Angajamentul pentru servicii de inalta calitate, care ne definesc de peste opt ani, este neschimbat.

Comenteaza