Profesionistii in relocari va ajuta sa va mutati afacerea cu intreruperi minime si eficienta maxima
Orice mutare firma in alta locatie poate fi stresantă din cel putin trei motive. Probabil ca doriti să vă transferati biroul cat mai rapid cu putinta. In acelasi timp, vreti sa reduceti la minim timpii morti in activitatea firmei si sa evitați cheltuieli inutile. Prin angajarea unei companii specializate in relocari si logistica puteti sa va atingeti toate aceste obiective.
De ce sa apelati la firme specializate in mutari?
Beneficiati de logistica eficienta
Economisiți timp si resursele dvs. interne pentru alte proiecte sau alte aspecte mai importante ale afacerii dvs. si lasati specialistii sa gestioneze procesul de mutare firma in alta locatie, la cheie. Daca ati incerca sa va mutati pe cont propriu, angajatii dvs. ar fi obligati să stea considerabil de mult departe de activitatea lor principala. Vor irosi timp împachetand echipamente, mobilier, documente și computere, ca apoi să trebuiasca sa despacheteze si sa puna totul in functiune in noua locatie. Trebuie sa va intrebati: au angajatii dvs. cunostintele necesare pentru a manipula, demonta si remonta mobilier si echipament IT sensibil? Detineti deja sculele necesare sau va trebui sa le inchiriati? Vehiculele companiei dvs. sunt potrivite pentru trasportul bagajelor fragile? Stiti ce tipuri si ce cantitati de ambalaje de protectie va sunt necesare pentru a asigura integritatea bunurilor pe care le mutati dintr-o locatie intr-alta? Iata doar cateva griji ale relocarii pe care profesionistii vi le pot lua de pe umeri. Nu va fi nevoie nici macar sa faceti inventarul. O firma de mutari se ocupa de tot, justificand de ce contractarea specialistilor nu este o cheltuiala, ci o investitie.
Succesul mutarii nu trebuie sa depinda de dimensiunea firmei dvs.
Specialistii in mutare firma in alta locatie au abilitățile, pregatirea și echipamentele necesare pentru a actiona in cele mai simple și cele mai complexe scenarii. Indiferent daca sunteti un start-up care isi schimba punctul de lucru in acelasi oras, sau o societate multinationala care deschide noi filiale in toata tara, specialistii va garanteaza planificarea si coordonarea adecvata. Acestea sunt fundamentele relocarilor de success. Unele firme de mutari ofera posibilitatea de coordonare directa, sau un manager de proiect dedicat. Cea mai noua abordare din industrie este folosirea tehnologiei in sprijinul clientului. Intrebati-va firma de mutari daca ofera evaluari la distanta, efectuate in mediul virtual, direct de pe telefon. Interesati-va daca veti beneficia de etichetarea inteligenta cu cod de bare. Un alt beneficiu inovator este aplicatia prin care puteti monitoriza in timp real cum decurge procesul de mutare firma in alta locatie!
Ambalarea profesională si echipamentele specializate sunt incluse in pretul mutarii
Materiale de protectie performante pentru obiecte fragile? Cutii preformate pentru transport echipamente IT? Atunci cand apelati la o firma de mutari, toate materialele de ambalare trebuie sa fie incluse. Dacă afacerea dvs. folosește aparate mai speciale, cum ar fi dispozitivele medicale sau serverele, este posibil să aveți nevoie și de alte echipamente. Mentionati aceste detalii cand cereti cotatia. De la carucioare pentru trepte, la camioane cu platformă, sau macarale ProLift pentru obiecte grele sau agabaritice, totul trebuie sa va fie furnizat de către firma de mutari. Mai mult, profesioniștii va garanteaza ca personalul este instruit în transportul în siguranță a obiectelor sensibile si folosesc sisteme de gestiune dedicate. Astfel, stiti ca nu se pierde nimic in timpul mutarii, iar articolele care trebuie să rămână împreună sunt păstrate împreună.
Reduceti stresul asociat procesului de mutare firma in alta locatie
Cu ajutorul profesionistilor cu experiență puteți reduce stresul asociat mutarii. Daca vi se ofera posibilitatea, optati de fiecare data pentru relocari la cheie. Serviciile de mutare complete trebuie sa includa toate operatiunile, de la sortare, demontare si etichetare, la ambalare in materiale de protectie, incarcare in vehicule si tranzit rutier, pana la despachetare, asamblare si pozitionare la destinatie. Astfel, compania care va mută va ajuta să va reluati activitatea mult mai repede decât daca ati încerca sa efectuati relocarea pe cont propriu. Unele firme de mutari ofera si alte servicii complementare. Verificati ca polita de asigurare a bunurilor este inclusa in contract – asa stiti că totul va decurge perfect.
Ramaneti conectat la afacere chiar si in timp ce va mutati
Flexibilitatea este cel mai important avantaj oferit de profesionisti. Acestia pot programa operatiunile de mutare firma in alta locatie atunci cand va este convenabil. Bunurile pot fi relocate in orice zi, la orice ora – dupa programul dvs. de lucru, in weekenduri, sau chiar in cursul noptii. Astfel, va veti bucura de intreruperi minime ale activitatii, concomitent cu mentinerea fluxului operational.
Castigati un partner de incredere pentru dezvoltarea afacerii
Nevoile de transport si logistica fac parte integranta din planurile de extindere ale oricarei companii. Multumita experientei B2B si in networking corporate, specialistii in relocare pot face mai mult decat sa ofere servicii de mutare firma in alta locatie. Va pot insoti pe un nou drum. Va pot transporta si instala standul pentru participarea la targuri, evenimente si expozitii. Va pot pune in contact cu persoane cheie din industrii conexe. Va pot pune la dispozitie mana de lucru, tehnologia si echipamentele necesare si va pot ajuta sa sa diversificati operatiunile.
Pentru mutari firme in orice locatie pe o raza de 100 km de Bucuresti, contactați Hauler. Firma noastra va oferă servicii de mutare comerciale și rezidențiale la prețuri accesibile inca din anul 2011. Satisfacția clienților este pasiunea noastra. Va garantam manipularea excelentă a bunurilor si faptul ca toate vehiculele și obiectele sunt asigurate complet. Sunați la 0728-117-188 pentru o estimare gratuită.
Comenteaza